Ett brett utbud präglat av seriositet och tillförlitlighet

Vi bestämde oss för att skapa terapeutonline.se™ våren 2020, i ett läge när fler människor än vanligt mår dåligt och samtidigt är hindrade från att besöka en terapeut. Britt-Marie utbrast mitt i ett möte att nu är det väl ändå på tiden att skapa "Terapeut Online". Två timmar senare hade Lars registrerat domänen terapeutonline.se och börjat skissa på första utkastet.

Redan tidigt stod det klart att detta skulle bli en tjänst där terapeuter som erbjuder sina tjänster online får möjlighet att bli hittade av klienter. Likaså vikten av ett brett utbud både inom och utanför skolmedicinen, liksom att vi granskar varje ansökan för att se att terapeuten har ett utbildningsbevis inom en metod som kan betraktas som etablerad.

Mer om Britt-Marie, Lars och William hittar du nedan.

Britt-Marie Jemth

Britt-Marie Jemth - tjänsteutveckling, marknad

- När Lars fångade upp min tanke är det som en dröm som vi nu förverkligar tillsammans. Jag älskar att hjälpa och inspirera människor till att hitta sig själva. Att må bra i livet är för mig det viktigaste som finns och nu gör vi det enklare för alla att hitta ett ökat välmående.

britt-marie@terapeutonline.se

Lars Hornborg

Lars Hornborg - teknik, marknad, tjänsteutveckling

- Jag har en sammanhållande roll i TO.  Mitt engagemang innebär djupdykningar i både IT-lösningarna, tjänsteutvecklingen och hur vi ska nå ut på bästa sätt. Jag älskar att arbeta med detta - det är så viktigt för så många. 

lars@terapeutonline.se

William Falkenström

William Falkenström, teknik

- Det viktigaste för mig är att personer trivs i min närhet och här får jag chansen att skapa något som sträcker sig ännu längre. Den bästa tekniken är den som hjälper människor på riktigt. Tillsammans vet jag att vi har förmågan att transformera och inspirera.

william@terapeutonline.se

Terapeutonline.se™ är en tjänst från Terapeutonline Sverige, ett affärsområde inom Hornborg & Co AB (org nr 556523-7608). Du når företaget via epost till info@hornborg.se.

.